دیجتال مارکیتنگ در قم

ما تنها یک هدف داریم، پیروزی شما بر رقبا!

چرا با من همکاری کنید؟

من چطوری کمکتون می‌کنم؟

اگه اومدی اینجا، یعنی اول از همه یه سایت جذاب و چشم نواز می‌خوای، و مرحله دوم دوست داری که صفحه اول گوگل باشی. پس جای درستی اومدی.

طراحی سایت

از یک شرکت حرفه‌ای با فروش چندین میلیاردی بگیر تا یک شخصی که به صورت انفرادی داره کار می‌کنه و می‌خواد کسب و کارش رو معرفی کنه، همه نیاز به یک طراحی سایت منحصر به فرد دارن. بزن رو دکمه زیر تا اطلاعات بیشتر رو کسب کنی.

سئو

شما هر سایت و خدماتی هم که داشته باشی، اول و آخر باید بفروشی. تا وقتی هم که سایتتت بازدید کننده خوب نداشته باشه خبری از فروش نیست. این قسمت مربوط میشه به سئو که همه جوره تضمین می‌کنم موفقیتت رو.

تولید محتوا

تولید محتوا رو با هوش مصنوعی و اطلاعات بی کیفیتی که تولید میشه اشتباه نگیرید. تولید محتوا باید جوری باشه که سئو سایتت رو رشد بده، نه اینکه اونو نابود کنه. من برات محتوای واقعی تولید می‌کنم.

مقالات آموزشی

فرقی نداره که توی چه حوزه‌ای فعالیت می‌کنی. حتی اگه زمینه کاریت ربطی به دیجیتال مارکتینگ نداره، بهتره که یه سر به بلاگ‌مون بزنی. چیزای مفیدی اونجا هست.

لوازم طراحی

لوگو نیاز نداری؟

لوگو چیزیه که کسب و کار شما رو توی ذهن آدمها تداعی می‌کنه. باید حواست باشه که این یه مورد رو به اندازه سایتت جدی بگیری.

راهی برای بهتر دیده شدن

دیجیتال مارکتینگ در قم

تا سالهای نه چندان دور افراد خاص و کمی به سراغ دیجیتال مارکتینگ برای بهبود کسب و کار خود می‌اومدن. اما امروز حتی کسب و کارهای سنتی هم راهی جز بازاریابی دیجیتال ندارن. بعد از همه گیری کرونا در جهان، رشد کسب و کارهای آنلاین افزایش پیدا کرد.

 توی شهر قم هم دیجیتال مارکتینگ این روزها حرف اولو می‌زنه. با توجه به نزدیکی شهر قم به تهران و اصفهان که از استان‌های بزرگ و پر جمعیت کشور هستن، قم هم در مسیر پیشرفت قرار گرفته. نمونه‌هایی از رشد دیجیتال مارکتینگ در قم می‌تونیم به رشد انفجاری شبکه‌های مجازی مربوط به کسب و کارهای قمی و همچنین افزایش چشمگیر تعداد سایت‌هاشون اشاره کنیم.

شما هم اگر می‌خواهید که از بقیه شرکت‌ها، رقبا و فروشگاه‌هایی که فروششون با دیجیتال مارکتینگ توی قم منفجر شد جا نمونید، همین امروز شروع کنید. شاید فردا دیر باشه!

کمی درباره من

من میثم نصرتی هستم عاشق دنیای وب و خلق صفحه‌های جدید. و از همه مهمتر سئو، که خودش مثل یه هنر می‌مونه.

رشته تحصیلیم نرم افزار بود و در کنار این کارهایی که گفتم برنامه نویسی و تدریس زبان انگلیسی رو هم کار کردم.

متولد سال 1370 هستم و توی شهر قم زندگی می‌کنم.

امیدوارم که بتونم به بهترین شکل ممکن به شما و کسب و کارتون کمک کنم.

میثم نصرتی کیست